پورتال جامعه ایرونی ها

close
تبلیغات در اینترنت

عضویت در خبرنامه

دیگر مطالب سایت

گالری عکس عکس روز

خرید کارت شارژ، پرداخت قبوض، لایسنس ویروس کش،و...

سیمکارت آی سیم ایرانسل با کد ویژه 0902 آمد.

بازدید : 1433
نظرات : 0
دوشنبه 14 بهمن 1392
توسط : علیرضا


ایرونی ها :

سیمکارت آی سیم ایرانسل با کد ویژه 0902 آمد.

 ایرانسل اعلام کرد در راستای راهبرد خود برای ارائه محصولات و خدمات برتر و متناسب با آخرین فناوری های روز دنیا، سیم کارت دائمی "آی سیم" را با "پیش شماره خاص و جدید 0902" به بازار ارتباطات کشور عرضه می کند.
 سیم کارت های دائمی آی سیم، با پیش شماره خاص 0902 عرضه می شود. این سیم کارت ها که دارای کارت مالکیت رسمی و خدمات ویژه هستند، با حد اعتبار اولیه 50 هزار تومانی، به مبلغ 120هزار تومان از طریق وبسایت www.iSIM.ir عرضه می شوند.

عرضه آنلاین

متقاضیان آی سیم می توانند با مراجعه به وب سایت www.isim.ir
، شماره مورد نظر خود را از بین میلیون ها شماره موجود، انتخاب، مبلغ مربوطه را به وسیله یکی از کارت های بانکی عضو شبکه شتاب پرداخته و سیم کارت آی سیم خود را از طریق پست TNT و به صورت رایگان در محل مورد نظر خویش دریافت کنند.

تعرفه مقرون به صرفه تر

طرح تعرفه پیش فرض سیم کارت آی سیم، طرح نقره ای ایرانسل بوده و هزینه خدمات ارتباطی کاربران این دسته از سیم کارت های ایرانسل، با این تعرفه ویژه و به صورت ثانیه ای محاسبه می شوند، به گونه ای که هزینه هر دقیقه تماس ایرانسلی از طریق سیم کارت های آی سیم در بازه زمانی ساعت 21 تا 8 صبح به ازای هر دقیقه 359 ریال و در بازه زمانی ساعت 8 صبح تا 21، دقیقه ای 499 ریال محاسبه می شود.

مطالب مرتبط

نظرات

ارسال نظر فعلاً غیر فعال است

برگزیده ها

تبادل لینک باما
از ما حمایت کنید